Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 lutego 2013

Włosowa aktualizacja- styczeń

Nadszedł czas na podsumowanie mojej styczniowej pielęgnacji włosów.



Przez ponad miesiąc używałam całej serii Organicum:

Więcej o hydrosolach pisałam tu
oraz
  • Henna Khadi - orzechowy brąz
Włosy zyskały troszkę więcej blasku i gładkości, zwiększyła się także ich objętość (głównie dzięki regularnie stosowanej hennie). Pojawiło się też sporo baby hair'ów, które sterczą sobie w różne strony-nie raz uprzykrzając mi życie ;)
Jak narazie udało mi się napisać recenzje szamponu do włosów przetłuszczających się, ale na dniach postaram się opisać pozostałe kosmetyki z serii Organicum. W razie pytań dotyczących któregokolwiek z w/w produktów piszcie.
Tak sobie myślę, że na dziś to już koniec pisania, obejrzę jeszcze jakiś film i idę spać :P

edit. już napisałam recenzję szamponu do włosów suchych i normalnych oraz maski i dodałam linki ;)

 

8 komentarzy:

  1. jej.. błyszczą niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To Twoje włosy na zdjęciu?? Jejku jaki połysk!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak- to moje własnościowe, nie pożyczane, osobiste włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, zazdroszczę takiego połysku włosów, przy moich kręconych to w zasadzie nieosiągalne - naprawdę piękne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa- aż się chce dalej o włosy dbać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, chciałabym się dowiedzieć czy szampon pomógł Ci z przetluszczahacymi się włosami? Czy może chciałas tylko sprawdzić tą serię a wcale nie miałas z tym kłopotu? Kupilas ten szampon w sklepie zielarskim czy może zamówiłas przez internet? Z gory dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie miałam jakiegoś szczególnego problem z przetłuszczjącymi się włosami w momencie stosowania tego szamponu. Bardziej chciałam wypróbować serię. Na początku byłam bardzo zadowolona z obu szamponów Organicum, ale niestety pod koniec zużycia zaczęły przesuszać mi włosy i puszyć. Nie zauważyłam również szczególnego wpływu na zmniejszenie ich przetłuszczania, chyba, że producent miał na myśli lekkie sianko na głowie ;). Szampon zakupiony był przez internet, ale na chwilę obecną uważam, że jest to szampon średni, można wypróbować z ciekawości, ale w tej cenie można znaleźć dużo lepsze produkty. Na zmniejszenie przetłuszczania włosów osobiście mogę polecić Ci regularne płukanki z octu jabłkowego( http://kalistabloguje.blogspot.com/2013/01/ocet-jabkowy-doskonaa-pukanka-do-wosow.html), czy mycie włosów delikatnymi produktami bez silnych detergentów, aby zmniejszyć nadmierne wysuszenie skóry głowy, a tym samym nadmierną produkcję łoju np. balsam do kąpieli babydream (http://kalistabloguje.blogspot.com/2013/03/babydream-fur-mama-wohlfuhl-bad-balsam.html) Stosowanie henny również może przynieść efekty, często aby nie zmieniać koloru używałam Cassi. Jeśli nie próbowałaś to polecam również stosowanie glinek. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Hej, chciałabym się dowiedzieć czy szampon pomógł Ci z przetluszczahacymi się włosami? Czy może chciałas tylko sprawdzić tą serię a wcale nie miałas z tym kłopotu? Kupilas ten szampon w sklepie zielarskim czy może zamówiłas przez internet? Z gory dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie. Staram się odwiedzać każdego, więc proszę nie spamujcie! Dodawanie linków nie związanych z tematem posta i reklam nie jest mile widziane i każdy komentarz tego typu będzie usuwany.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...