Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 lipca 2013

Kalista na wakacjach :D

Ostatnio mam na blogu niewielki przestój, ponieważ zrobiłam sobie wolne i relaksuję się na wybrzeżu :D Jeśli, któraś z Was jest w okolicy Mrzeżyna/ Kołobrzegu i ma ochotę się spotkać na kawkę to dajcie znać :) Jeszcze tydzień będę w tych okolicach, a później wracam  i nadrobię zaległości w pisaniu. Teraz mam czas, aby odwiedzać Wasze blogi i oczywiście na kultywowanie lenistwa ;P

źródło: www.ryjbuk.pl

Pogoda niestety niezbyt dopisuje- chmury, i DESZCZ paskudny jeden nieustępliwy, ale mam nadzieję, że mu się znudzi i odpuści bo w założeniach mam zamiar się opalić.

A u Was co słychać ? jak spędzacie wakacje/ urlop ?

Pozdrawiam :*

Kalista

18 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda Ci się opalić, ja w okolicach będą pod koniec sierpnia i mam taki sam plan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest duże prawdopodobieństwo, że pod koniec sierpnia znów będę, więc kawkę można odpić i poplotkować ;)

      Usuń
  2. oby już przestało padać ;) miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- już przestało i jest piękna pogoda :)

      Usuń
  3. No to nic tylko życzyć Ci dobrej pogody <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby za niedługo zawitało u Ciebie Słońce! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poki co w domku :-) milego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh, jak ja Ci zazdroszczę... Ja w tym roku nie mogę liczyć na wakacje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Mam nadzieję, że w przyszłym roku Ci się uda :)

      Usuń
  7. Pracuję w Mrzeżynie :) W jakim ośrodku wypoczywasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę wyjazdu :)

    ps. pare osob doniosło mi, że nie widzi moich nowych postów w panelu. mają tak glownie osoby, które zaobserowały mnie jako jedne z pierwszych (w tym Ty). jeśli tez tak masz, to będzie mi miło, gdy mnie 'odobserwujesz' i zaobserwujesz na nowo - podobno pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę - ja w tym roku urlop mam dopiero w październiku a więc będę wygrzewać się co najwyżej przy ciepłym kaloryferze ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę nasze anomalia pogodowe istnieje duże prawdopodobieństwo, że będziesz ciszyć się ładną pogodą ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie. Staram się odwiedzać każdego, więc proszę nie spamujcie! Dodawanie linków nie związanych z tematem posta i reklam nie jest mile widziane i każdy komentarz tego typu będzie usuwany.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...