Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 25 lipca 2013

Pomocy- zniknęła mi lista czytelnicza!

Czy Wy też tak macie? Wchodzę dziś na bloggera sprawdzić co u Was słychać, a tu komunikat, że nie obserwuję żadnych blogów i żebym dodała je do listy czytelniczej

 "Dodaj blogi, które chcesz obserwować, do swojej listy czytelniczej

Obecnie nie obserwujesz żadnych blogów. Kliknij przycisk „Dodaj”, aby podać blogi, które chcesz obserwować na swojej liście czytelniczej. " i coś o Najnowszym  Blogger Buzz.

Dobrze, że mam Wasze blogi zaimportowane do Bloglovina, mam pytanie, czy Wy też tak macie i czy jest jakiś sposób, aby importować do blogger wszystkie blogi, a nie każdy pojedyńczo???

Sprawdziłam kilka blogów i widnieję w obserwatorach, więc już nic nierozumiem :/

POMOCY! 

EDIT: Dziękuję :* Zalogowałam się drugi raz, kilka razy odświeżyłam i wszystko wróciło do normy :) To był mój "pierwszy raz" stąd ta panika...teraz będę mądrzejsza ;P

Ale mi się humor poprawił :)

Źródło: www.wrzuta.pl - uśmiech poszerzyłam sama, żeby podkreślić moją radość ;P

32 komentarze:

  1. mi wyświetla sie to bardzo często, odświezam stronę i jest ok, spróbuj odświeżyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o własnie też tak mam i za którymś razem dopiero się pojawia

      Usuń
    2. MAM TAK SAMO :)) CZASEM MUSZĘ KILKA RAZY ODŚWIEŻYĆ F5 I WSZYSTKO CHODZI CACY ^^

      Usuń
  2. Dokładnie, odświeżanie strony pomaga. Bez paniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 'wyloguj się i zaloguj ponownie';)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie już znikała kilka razy na parę godzin. byłam przerażona. przeczekaj to. wróci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak miałam, zawsze coś pstrykam i w końcu wyskakuje, ostatnio mnie to wkurza i obserwuję praktycznie tylko przez Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  6. nic nie kombinuj. też szukałam informacji gdy miałam taki problem. nic nie znalazłam i po ok 3 godzinach wszystko wróciło do normy. ja nigdzie nie importowałam swojej listy czytelniczej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również odświeżam, do skutku aż wszystko wróci do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba po prostu czekać, żeby Blogger miał dobry dzień, a wtedy wszysko śmiga bez zarzutu :P Znikająca lista czytelnicza czy też najnowsze posty to standard. Nie ma czym się przejmować!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę,ze wszyscy robią jak ja :)
    czasem po odświżeniu od razy wraca, a czasem po kilku minautach a rzadko,ale zdarza sie,ze po godzince :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi to się zdarza bardzo często,za pierwszym razem się przestraszyłam ale u mnie odświeżanie strony pomaga ,czasem muszę to zrobić 2,3 razy

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się tak co jakiś czas robi ale wraca do normy jak się blogger namyśli i odfocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wystarczy odświeyć stronke i po kłopocie;))
    Kiedyś też mi to napędziło stracha, ale widze że wielu osobom wyświetla się to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale mam nadzieję, że uda Ci sie to naprawić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak czasami mam... ale kiedy odświeżam stronę lub zagladam później wszystko wraca do normy. Kiedy zrobiło się tak pierwszt raz to o mało zawału nie dostałam kiedy zobaczyłam pustkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak odświeżam problem znika ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też czasami się to zdarza. Wtedy odświeżam stronę i już wszystko jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czasami odświeżam stronę parę razy i jest okey :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam to samo, czasami i dziesięć razy trzeba odświeżyć, żeby się pojawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całe szczęście, że już wszystko w porządku;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam ten sam problem, nie wiedzieć dlaczego, całe szczęście że po jakimś czasie wszystko wraca do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I am sure everything will go back to normal! As all the comments are reassuring you too!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  22. Żaba z poszerzonym uśmiechem jest słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć, od niedawna zaczęłam czytać Twojego bloga. Podoba mi się sposób w jaki recenzujesz produkty. Przede wszystkim to jak drobiazgowo opisujesz składy. W każdym bądź razie przy niektórych Twoich postach miałam niezłą rozkminę, bo nie miałam pojęcia co miałaś na myśli. Dopiero po dłuższej chwili wpadłam na to, że Twoje min. znaczy między innymi i zdania nabrały sensu :-). Co do tego skrótu, to uwierz mi, kropka ma duże znaczenie:
    min. - to skrót od minimum
    m. in. - między innymi
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Zgadzam się z Tobą w 100% - faktycznie fantazja mnie poniosła z tymi skrótami ;P Wiem, wiem, że kropka ma duże znaczenie i wiem jak się tworzy skróty, rozumiem różnice między „min.” i „m. in.”, rozumiem także ich znaczenie, znam również zasady ortografii, składni…, a mimo wszystko pisząc tekst robię błędy ortograficzne, stawiam przecinki nie tam, gdzie być powinny i zapewniam wiele innych atrakcji ;D Taki mój urok, a tak poważnie to w większości powód mojego roztrzepania i pisania postów w programach do edycji tekstu, które nie wyłapują sensu zdania i automatycznie poprawiają :) Obiecuję poprawę i w wolnej chwili podostawiam kropki w odpowiednie miejsca, aby zwiększyć komfort czytania odbiorcom ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  24. też mi się to często zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak znaleźc liste czytelniczą? mam jakiś błąd i nie moge obserwować blogów :(

    OdpowiedzUsuń
  26. też mi się coraz częciej to zdarza, ale na swoim blogu podlinkowałam po prostu metodę identyfikacji przez ID działa jak dawny guzik 'follow' ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie. Staram się odwiedzać każdego, więc proszę nie spamujcie! Dodawanie linków nie związanych z tematem posta i reklam nie jest mile widziane i każdy komentarz tego typu będzie usuwany.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...