Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 lipca 2013

Green Pharmacy- Aloes, krem do rąk i paznokci

Dziś parę słów o kremie do rąk i paznokci Green Pharmacy- Aloes, który wraz z kremem do stóp również tejże firmy otrzymałam do testów od  JM Spa & Wellness . Była to przesyłka poprzedzająca paczkę lakierową ;)

Green Pharmacy- Aloes, krem do rąk i paznokci

Od producenta:                                                                                                                      
"Krem do rąk i paznokci ALOES nawilżający, zmiękczający do codziennej pielęgnacji i profesjonalnego masażu. Krem z aloesem wygładza skórę rąk i nadaje jej miękkość. Wspaniałe właściwości nawilżające aloesu są szeroko udokumentowane i nie wymagają rekomendacji. Na bazie ekstraktu tej cudownej rośliny została opracowana nowa formuła kremu łącząca działanie aloesu z odżywczo-regenerującymi i łagodzącymi właściwościami alantoiny. Korzystne oddziaływanie kremu na skórę rąk jest wynikiem obecności kompleksu multiwitaminowego powstrzymująсego procesy starzenia /witaminy А i Е/, stymulującego podział komórek naskórka /witamina D/, przyspieszającego gojenie i zmiękczenie skóry. Witaminy Н oraz z grupy В w połączeniu z keratyną wzmacniają płytkę paznokciową. Gliceryna kosmetyczna zmiękcza skórę a utrzymując wilgotność w komórkach przeciwdziała niekorzystnemu wpływowi czynników zewnętrznych. Krem działa szybko i skutecznie: wspaniale wchłania się i przyswaja, przenikając głęboko w skórę. " 

Skład:                                                                                                                                     
Aqua, Mineral Oil, Monoglycerides, Stearic Acid, Glycerin, Cera alba, Lanolin, Dimethicone, Cetostearyl Alkohol, Aloe Extract, Hamamelis Extrkt, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Panthenol, Thiamine, Arnika Extrakt, Retinyl Acetate, Tocopheryl Acetate, Biotin, Parfum, Hydrolyzed Keratin, Allantoin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Sodium Hydroxide.

Aqua- woda, rozpuszczalnik
Mineral Oil (parafina)- emolient, olej pochodzący z przerobu ropy naftowej, sam w sobie nie ma żadnych wartości odżywczych, ale natłuszczające i ochronne.Użyta w dużych dawkach tworzy tłusty film, powodując zatykanie porów, przez co skóra pozostaje bez dostępu tlenu. To jak skóra zachowa się po użyciu oleju parafinowego zależne jest od czystości oleju.
Monoglycerides (monoglicerydy)- emolient,  stosowany w kosmetyce jako składniki fazy tłuszczowej, lekkich, nawilżających kremów. Doskonale się wchłania, działa zmiękczająco i nawilżająco na naskórek.
Stearic Acid- kwas stearynowy, składnik konsystencjotwórczy, stabilizator emulsji, nawilża, ułatwia przedostawanie się substancji czynnych do głębszych warstw skóry
Glycerin- humektant, zatrzymuje wodę w skórze, głęboko zmiękcza i nawilża. Pochodzenie różne, również petrochemiczne.
Cera alba- biały wosk pszczeli, otrzymywany przez oczyszczanie żółtego wosku (Cera flava).Ma działanie wygładzające, natłuszczające i tworzy stabilny, ochronny film
Lanolin(lanolina)- naturalny emulgator, wosk chroniący wełnę owiec przed zamoczeniem. Ma bardzo dobre własności pielęgnacyjne, ze względu na podobny skład do warstwy lipidowej skóry ludzkiej. Działa wygładzająco i natłuszczającego, zmiękcza naskórek oraz zmniejsza szorstkość skóry.
Dimethicone- syntetyczny emolietnt, silikon, poprawia właściwości sensoryczne preparatu. Ułatwia rozprowadzanie, daje efekt wygładzenia oraz uczucie suchego, jedwabistego filmu na skórze. Może podrażniać cerę wrażliwą i naczyniową.
Cetostearyl Alcohol- emolient tzw. tłusty,substancja konsystencjotwórcza, tworzy na powierzchni skóry film, który zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody, przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę.
Aloe Extract- wyciąg z aloesu, nawilża, ma zdolności przenikania w głąb skóry i regeneracji jej komórek. Sprzyja gojeniu i łagodzeniu podrażnień.
Hamamelis Extract- wyciąg z oczaru, łagodzi podrażnienia skóry, działa ściągająco i przeciwzapalnie.
Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer- poliakrylan, zagęstnik, nadaje pożądaną konsystencję kosmetyku, stabilizator emulsji, tworzy film na skórze, który ogranicza ucieczkę wody z jej powierzchni
Panthenol- prowitamina B5. Substancja nawilżająca o działaniu przeciwzapalnym i regenerującym. Wygładza i poprawia koloryt skóry.
Thiamine(tiamina)- witamina B1, pomaga przy zaburzeniach procesów keratynizacji czyli rogowacenia naskórka.  Ponadto wykorzystywana jest w dermokosmetykach do leczenia łojotoku, łysienia, trądziku oraz zmian alergicznych na skórze.
Arnika Extract- wyciąg z arniki, ma właściwości zmiękczające, przeciwzapalne, regenerujące, zmniejsza zaczerwieniania na skórze, łagodzi podrażnienia i spierzchnięcia.
Retinyl Acetate- pochodna witaminy A, nawilżaja, zapobiega łuszczeniu i rogowaceniu skóry, natłuszcza oraz pełni funkcję antyoksydantu.
Tocopheryl Acetate- substancja o działaniu przeciwutleniającym, antyoksydant. Syntetyczna witamina E. Sprawia, że skóra jest elastyczna i dobrze nawilżona, składnik dopuszczonego do użycia w kosmetykach naturalnych
Biotin(biotyna, witamina H, koenzym R)- witamina B7, przez zawartość cząstek siarki wpływa na zdrowy wygląd włosów, skóry i paznokci. Stosowana często jako substancję czynna w produktach  do pielęgnacji paznokci.
Parfum- substancje zapachowe
Hydrolyzed Keratin-keratyna hydrolizowana, silnie regeneruje zniszczone włosy i paznokcie doskonale wbudowując się w ich strukturę.Substancja filmotwórcza, utrzymuje wodę w naskórku, dzięki czemu go nawilża, zmiękcza i wygładza.
Allantoin- regeneruje uszkodzony naskórek łagodzi, nawilża, wygładza i zmiękcza skórę 
Phenoxyethanol(fenoksyetanol)- konserwant pochodzenia chemicznego o mocno kwiatowym zapachu. Najczęściej używana jako substancja rozpuszczająca dla innych konserwantów (parabeny) lub wspomagająca ich działanie (methyldibromo glutaronitrile).
Methylparaben- pochodzenia chem. najczęściej używany i najlepiej przebadany konserwant, bardzo często używany z innymi parabenami i/lub fenoksyetanolem w kosmetykach.Działa przeciw drożdżom, pleśni oraz niektórym typom bakterii. Może wywołać podrażnienia skóry, reakcje alergiczne i zaburzać gospodarkę hormonalną.
Ethylparaben- konserwant pochodzenia chemicznego,  posiada podobne właściwości co methylparaben
Propylparaben- konserwant pochodzenia chemicznego, posiada podobne właściwości co methylparaben
Butylparaben- konserwant pochodzenia chemicznego, posiada podobne właściwości co methylparaben
Sodium Hydroxide(wodorotlenek sodu)- wyrównuje pH emulsji. 

Konsystencja, kolor i zapach:                                                                                                
Konsystencja dość lekka, ale treściwa, koloru białego. Zapach delikatny, aloesowo-ogórkowy ;)

Green Pharmacy krem do rąk i paznokci Aloes

Opakowanie i cena:                                                                                                               
Miękka, plastikowa tubka, o pojemności 100 mlWyposażona w odkręcany korek, osobiście wolę, gdy produkty tego typu posiadają klapkę, ponieważ posmarowanymi rekami dość niewygodnie się ją zakręca, ale to już takie moje fanaberie ;) Niewielki otwór umożliwia nabranie odpowiedniej ilości kosmetyku, na plus zaliczam również to, że wylot kremu był zabezpieczony sreberkiem- mam wtedy pewnośc, że nikt przede mną go nie używał Cena 5-6 zł

Green Pharmacy krem do rąk i paznokci


Sposób użycia:                                                                                                                         "Nakładać na czystą skórę rąk i delikatnie wmasować. Pozostawić do wchłonięcia"

Green Pharmacy- Aloes, krem do rąk

Moja opina:                                                                                                                              
Aloesowy krem do rąk i paznokci z Green Pharmacy niestety nie spełnił większości z obietnic producenta. Efekt wygładzenia jest widoczny, ale nic w tym dziwnego skoro w składzie jest parafina i silikon. Na wpływ kremu  na procesy starzenia się skóry, gojenia, czy wzmocnienie płytki paznokciowej nawet nie liczyłam, ale na efekt nawilżenia, odżywienia i poprawy stanu skóry tak.  Niestety krem nie nawilżał tak wspaniale, jak to było obiecane przez producenta. Po nałożeniu na dłonie nie zostawiał tłustej warstwy, ale coś w rodzaju tępego filmu, który po chwili robił się śliski, dość długo się wchłaniał- nie lubię takiego efektu, bo mam wtedy uczucie, że coś oblepiło moje ręce. Niby dłonie po jego nałożeniu są  nietłuste, matowe, a jakieś takie śliskie :/ Zaraz po nałożeniu mam wrażenie, że krem "zastyga" stwarzając pozory szybkiego wchłonięcia (tępy film), a po dalszej próbie jego rozsmarowania moje dłonie robią się śliskie...
Nawilżanie było niewielkie i krótkotrwałe, nakładając więcej kremu, nie zwiększyłam poziomu nawilżenia dłoni, tylko powiększałam warstwę pokrywającego je filmu. Wielkiego odżywienia i poprawy stanu skóry także nie zauważyłam, w prawdzie czuć, że dłonie zostały posmarowane kremem, ale czy to wystarczy wobec takich zapewnień?
Uważam, że ten krem jest dość przeciętny i wielkiego wrażenia na mnie nie zrobił- ot taki zwykły krem jakich wiele.

Jeśli chodzi o skład to parafina na drugim miejscu, silikon przed wyciągami roślinnymi, sporo konserwantów w tym parabeny...jak kto lubi...
Swoją drogą szkoda, że aloes nie jest wyżej w składzie, skoro jest głównym bohaterem tego kremu..... równie dobrze krem mógłby nazywać się "parafinowo- silikonowy z dodatkiem aloesu"

W składzie znajduje się również sporo dobrych składników, ale jeśli ktoś zwiedziony szatą graficzną szuka naturalnego produktu, może się nieco zawieść ;)

Macie swoje sprawdzone kremy do rąk??

51 komentarzy:

  1. Czyli jednym zdaniem kiepski ten krem. Ja też nie lubię masy parabenów w składzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety- za dużo obietnic, za mało efektów ;)

      Usuń
  2. wolę wersję z jaskółczym zielem, całkiem dobry krem jak na tą cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego z jaskółczym zielem, ale uważam, że w tej cenie można kupić lepsze kremy do rąk np. Isana ;)

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię z neutrogeny, choć uważam że jak na krem do rąk mógłby być troszkę tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, że mógłyby mniej kosztować :)

      Usuń
  4. To jest właśnie dziwne, że firma Green Pharmacy pretenduje do miana "ekologicznej, naturalnej, etc.", a ich sklady pozostawiają wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię silikonowych kremów, a jeśli już to tylko w zimie i to nie w takiej ilości co tu... :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a szczególnie takich miksów silikonu z parafiną :/

      Usuń
  6. szkoda że aloesu nie ma więcej

    OdpowiedzUsuń
  7. ... czyli zwykły przeciętniaczek, szkoda.... bardzo lubię tą firmę, zwłaszcza balsam do włosów z olejkiem łopianowym przeciw wypadaniu i ich olejki do włosów, ale widzę, reszta pozostawia wiele do życzenia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety efektu "łał" nie było :/ Ich olejki do włosów również lubię, a tego balsamu nie miałam, fajnie, że o nim napisałaś- będę musiała spróbować :)

      Usuń
  8. Jak ma parafinę to ja podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnego kremu z GP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę jego przeciętne działanie, nic nie straciłaś ;)

      Usuń
  10. Jeszcze nie trafiłam na krem do rąk, który mogłabym nazwać ulubionym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, są lepsze gorsze, ale takiego suuuper nadal poszukuję :)

      Usuń
  11. Jeszcze nie znalazłam swojego ulubione kremu do rak, wciąż szukam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, w sumie mam kilku faworytów, ale szukam wytrwale :)

      Usuń
  12. Ciągle szukam swojego ideału. Przez co przewija się trochę u mnie tych cudów. Szkoda, że ma skład taki a nie inny;/
    Też nie lubię takich zamknięc wolę na tzw klapkę ;P Bo jak mam sobie po aplikacji zakręcić to mnie cholera bierze :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyciskam na rękę, zakręcam i wsmarowuje. Nie widzę problemu.

      Sabina

      Usuń
    2. Mala, mnie czasem też bierze ;)

      Sabina, ja też tak robię, ale czasem w pośpiechu posmaruję i dopiero pomyślę, że mogłam zakręcić wcześniej ;)

      Usuń
  13. No niestety nie dla mnie... Nie znoszę parafiny... daje uczucie takiej mazi na dłoniach, takiego filmu, ale nic z nawilżenia.


    Strzegę się jak ognia parafiny lub patrze aby była daleko w składzie po olejkach masłach które to moją skórę nawilża a nie złudnie natłuszczą.

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :)

      Również Całuski dla Ciebie :*

      Usuń
  14. No to rzeczywiście GREEN Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. MIneral oil na drugim miejscu, nie dziekuję. Nie dziwne, że taki tani.

    Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie lubię, a w podobnej cenie można znaleźć sporo dobry kremów, bez parafiny, dlatego ten krem mnie niestety nie zachwycił.

      Usuń
  16. Taki średniaczek ten kremik, ja mam do stóp z Green Pharamacy i też nie do końca jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak szału nie robi to raczej się na niego nie skuszę. Są inne i lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój faworyt to Garnier to intensywnej pielęgnacji - łatwo się wchłania, długotrwale nawilża, naprawdę godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ze względu na skład, na pewno go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  20. parafina na 2 miejscu, bleee

    OdpowiedzUsuń
  21. krem do stóp z tej firmy także niestety mnie nie zachwycił :(

    OdpowiedzUsuń
  22. nie zachwyca,choc cena kusząca.
    ps.byly juz wyniki rozdania? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze przyznam, że i w takiej cenie można znaleźć lepsze ;)
      Jeszcze nie, na dniach powinnam się z tym uporać :)

      Usuń
  23. Jestem dystrybutorką firmy FM i zakupiłam je w sklepie online ;) Jak jesteś zainteresowana to mogę Ci je zamówić ;)

    miska93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm, wypróbowałam już tyle kremów do rąk i nadal nie spotkałam takiego naprawdę dobrego i mocno nawilżającego... Smutny jest los suchara :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam lepsze i gorsze, ale takiego, który by mnie zachwycił również jeszcze nie znalazłam :/

      Usuń
  25. Aloes to mój numer 1 bez wątpienia roślina idealna. Mam już wszystko co zawiera aloes: balsamy, szampony, dezodoranty, kremy. Generalnie cała jestem aloesowa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię aloes, szczególnie jeśli jest wysoko w składzie, a nie jak w tym przypadku po parafinie i silikonach ;)

      Usuń
  26. Ja się nie znam na tych całych składach (kwestia czasu mam nadzieję), ale szału u mnie też nie ma z tym kremikiem. Wykorzystany zostanie do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że znalazłaś dla niego zastosowanie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie. Staram się odwiedzać każdego, więc proszę nie spamujcie! Dodawanie linków nie związanych z tematem posta i reklam nie jest mile widziane i każdy komentarz tego typu będzie usuwany.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...