Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 marca 2013

NONI CARE i TIMOTEI ORGANIC...

Zaszłam wczoraj do Rossmanna, bo waciki mi się skończyły...., a tam - promocje, "cena na do widzenia"...itp, ach ten Rossmann..., kiedyś mnie całkiem zrujnuje ;P Poniżej tylko kilka kosmetyków jakie  kupiłam- dodam, że żadnego z nich wcześniej nie używałam i nie wiem co to będzie, ale jak je po testuję to napiszę ;)


 "Wszystkie produkty z linii Organic Delight pozbawione są parabenów, silikonów, siarczanów i bawrników, a ich formuła jest w 95% biodegradowalna."

1. Timotei Organic Delight Health & Nourishment odżywka do suchych i zniszczonych włosów-
"Odżywka przeznaczona do włosów zniszczonych i suchych, które od natury najbardziej potrzebują nawilżenia i naprawy struktury włosa. Najważniejszym składnikiem w tym produkcie jest olej z brazylijskich orzechów, mający silne właściwości regenerujące , tonizujące, nawilżające i odżywcze. Rewitalizuje zniszczone, matowe włosy i chroni je przed szkodliwym wpływem działania promieni słonecznych." 150 ml Cena 15,99 zł - 8,69 zł

2. Timotei Organic Delight Health & Nourishment szampon do suchych i zniszczonych włosów- " Szampon przeznaczony do włosów zniszczonych i suchych, które od natury najbardziej potrzebują nawilżenia i naprawy struktury włosa. Najważniejszym składnikiem w tym produkcie jest olej z brazylijskich orzechów, mający silne właściwości regenerujące , tonizujące, nawilżające i odżywcze. Rewitalizuje zniszczone, matowe włosy i chroni je przed szkodliwym wpływem działania promieni słonecznych" 180 ml Cena 15,99 zł - 8,69 zł

Produkty Firmy NONI CARE posiadają Certyfikat BDIH, dzięki któremu możesz mieć pewność, że produkty są najwyższej jakości i spełniają surowe wymogi stawiane kosmetykom naturalnym

3. NONI CARE krem pod oczy- "Delikatny krem o ultralekkiej konsystencji zawierający unikalną kombinację witamin, aminokwasów i mikroelementów pochodzących z soku Noni (Morinda citrifolia) oraz ekstraktów z aloesu, mango, owoców granatu i jagód acai. Działa wygładzająco i odżywczo na skóre twarzy, charakteryzuje się działaniem antyoksydacyjnym poprzez stymulacje naturalnej przeciwwolnorodnikowej bariery ochronnej organizmu. Zawartość masła Shea i oleju migdałowego wspomaga odżywcze i regeneracyjne działanie kremu." 15 ml. Cena 15,99 - 8,99 zł

4. NONI CARE krem do mycia twarzy- "Specjalna formuła dla wrażliwej skóry twarzy. Wspaniale usuwa makijaż i powierzchowne zabrudzenia, nie naruszając ochronnego płaszcza skóry. Zawiera wyjątkową mieszankę aktywnych składników ze świeżego soku owocu Noni (Morinda citrifolia), ekstraktów granatu, aloesu, rumianku, oliwy i jagód acai. Posiada właściwości odmładzające, nawilżające i przeciwzapalne. Chroni przed negatywnym wpływem twardej wody." 100ml Cena 15,99 - 9,97 zł

5. NONI CARE krem do twarzy z filtrem UV- "krem ochronny zapobiegający negatywnym wpływom otaczającego nas środowiska. Zawartość soku z owocu Noni (Morinda citrifolia) i aloesu oraz naturalnych ekstraktów z ananasa i papai, a także oleju kokosowego i słonecznikowego stymuluje naturalne procesy ochronne skóry, w tym odbudowe płaszcza wodno-lipidowego i naturalnej bariery antyoksydacyjnej". 50 ml Cena 18,99 zł -10,99zł

6. NONI CARE krem przeciwzmarszczkowy na noc- "odżywczy krem na noc posiada własciwości liftingowe z wyraźnym działaniem odmładzającym. Unikalne połaczenie soku z owocu Noni (Morinda citrifolia), ekstraktów aloesu, granatu i jagód acai daje skórze witalność i aktywnie ją nawilża. Poprawiając elastyczność skóry, zapobiega powstawaniu zmarszczek i wygładza już istniejące. Masło Shea dostarcza składników odżywczych, regeneruje i stymuluje procesy odbudowy. Krem ogranicza nadmierną pigmentacje". 50 ml Cena 18,99 zł -10,99zł

7. NONI CARE krem do twarzy na dzień - "krem o lekkiej konsystencji zawierający unikalną kombinacje witamin, aminokwasów i mikroelementów pochodzących z soku owoców Noni (Morinda citrifolia), efektywnie wygładzających zmarszczki, przeciwdziałających powstawaniu nowych. Ekstrakty granatu i jagód acai stymulują synteze kolagenu w komórkach skóry i odbudowują bariere lipidową. Wysoka koncentracja ekstraktów aloesu i mango wpływa na intensywne nawilżenie i odżywienie skóry. Krem chroni przed negatywnym wpływem naturalnego środowiska. Posiada własciwosci liftingujące." 50 ml Cena 18,99 zł -10,99zł

8. NONI CARE głęboko oczyszczająca maseczka do twarzy- "maseczka oczyszczająca z wysoką zawartością glinki śródziemnomorskiej i ekstraktami z owoców egzotycznych (noni, ananas, papaja, palma sabałowa). Maseczka działa delikatnie złuszczająco przyczyniając sie do oczyszczenia i rewitalizacji skóry. Zawarte w glince minerały i mikroelementy oraz witaminy aminokwasy i sacharydy z ekstraktów owocowych działają regenerująco i odżywiająco na skórę.Maseczkę należy zmyć ze skóry twarzy i szyi po ok 20 min przy użyciu wody lub toniku." 11 ml Cena 2,99 - 1,89 zł

9 NONI CARE przeciwzmarszczkowa maseczka regenerująca- "maseczka w formie kremu przeznaczona do regeneracji i odżywienia skóry twarzy i szyi. Dzięki wysokiej zawartości naturalnych ekstraktów z owoców noni, acai, daktyli i granatów bogatych w witaminy (A, B1, B2, C), mikroelementy, polisacharydy i flawonoidy maseczka daje spektakularny efekt wygładzenia i rewitalizacji. Zawarte w ekstraktach owocowych alfa-hydroksykwasy (AHA) działają delikatnie złuszczająco i nawilżająco. Maseczkę można pozostawić na skórze bez zmywania (np. na noc), co pogłębi i przyspieszy efekty działania." 11 ml Cena 2,99 - 1,89 zł

Jak ktoś jest zainteresowany w/w kosmetykami w takich cenach to biegusiem do Rossmanna ...;)

Miałyście, któreś z tych kosmetyków ?

17 komentarzy:

  1. Genialne zakupy! Chyba jutro wybiorę się do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Cię zainteresowały to koniecznie musisz się wybrać, bo pułki momentalnie się przerzedzają ;).... maseczki 2 ostatnie ściągnęłam z pułki ;D

      Usuń
  2. To ja zdążyłam niedawno kupić maseczkę i już to wycofują ? Kurcze, a miałam taką ochotę na te kosmetyki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego, no i do tego ta obniżka ;D

      Usuń
  3. miałam dwa kremy do twarzy od Noni, są świetne, niedługo coś o nich napiszę :) mam nadzieję, że jeszcze załapię się na promocję, wczoraj widziałam te ceny :) szkoda, że wyprzedają. /navy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dobrze, że się sprawdziły. Mam nadzieję, że i ja będę zadowolona, bo kupiłam w ciemno wszystko ;)- czekam na Twoją notkę o nich:)

      Usuń
  4. miałam ogromną ochotę na kosmetyki Noni Care, ale niestety mam daleko do Rossmana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szkoda :(, ale sprawdziłam i jak będziesz bardzo chciała to można je na necie znaleźć i zamówić ;)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem tych produktów Noni, a one są dostępne stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak pisałam wyżej swoje kupiłam w Rossmannie ;)

      Usuń
    2. Jejku, nie widziałam ich tam nigdy...

      Usuń
    3. Szczerze?- ja też ;D. Dopiero jak zobaczyłam zieloną karteczkę z napisem "cena na do widzenia" przystanęłam, poczytałam i zaraz były w moim koszyku ;P

      Usuń
  6. Kiedyś używałam tą maseczkę głęboko oczyszczającą z glinką.
    Kosztowała kilka złotych, akle była świetna a zapach.. nieziemsko uzależniający. Też skusiło Mnie to, że kosmetyki są bardziej naturalne od innych. A skoro w rossmanie takie promocje to chyba musze się udać ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. To super, że byłaś zadowolona- ja jeszcze jej nie próbowałam, ale jak mi podpasuje i wyprzedają produkty Noni, to chyba obejdę wszystkie Rossmanny w mieście, żeby zrobić zapas ;P, bo maseczki znikały z półek w tempie expresowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I have spoke with traders who merely want to "do a deal" with a particular guru.

    Just give them the price you want to pay for the house minus 6% - 7% and if
    they ask how high you are willing to go, tell them that's it. Property - Hookp takes uses advanced link building and promotion tools to optimize your profile for search engine ranking.

    Here is my web blog vuokrataan asunto

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie. Staram się odwiedzać każdego, więc proszę nie spamujcie! Dodawanie linków nie związanych z tematem posta i reklam nie jest mile widziane i każdy komentarz tego typu będzie usuwany.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...