Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 kwietnia 2013

Darmowe próbki

Widzę, że zainteresowanie bezpłatnymi próbkami jest baaaaardzo duże, więc jeśli natrafię na jakieś próbeczki warte zainteresowania to wklejam- wiadomo próbką się nie wzbogacimy, nie poznamy pełni właściwości wyrobu, ale czasem wystarczy ten pierwszy kontakt z produktem i wiemy, że chcemy go w pełnym wymiarze ;)

Bezpłatny, pełnowymiarowy  krem nawilżająca Maca 75ml, A-Z Medica                                   
Należy zapisać się do klubu "Żyj długo". Wstąpienie do klubu nie wiąże się z żadnymi opłatami i do niczego nie zobowiązuje. Wraz z kartą członka klubu, otrzymałam bezpłatny magazyn i upominek w postaci nawilżającego kremu Maca.
http://www.zyjdlugo.pl/?page=klub_form

Darmowy krem nawilżający Maca, A-Z Medica


Darmowe próbki La Roche-Posay                                                                                              
Wystarczy udać się do apteki i poprosić o "katalog 7 próbek". Żadne zakupy nie są wymagane- wystarczy iść i wziąć:)
Lista aptek w których sprzedawane są produkty La Roche-Posay:
http://www.laroche-posay.pl/artyku%C5%82/odbierz-katalog-z-7-pr%C3%B3bkami/a11343.aspx?ArticleCode=STRONA 

Spisu konkretnych aptek objętych promocją nie ma, trzeba pytać w tych większych.
Dodatkowo przy zakupie dowolnego produktu La Roche-Posay i przekazaniu farmaceucie wypełnionej "karty pierwszego zakupu" otrzymamy zestaw mini produktów.

Darmowe próbki La Roche-Posay


Darmowe Love Me Green                                                                                                         
Należy zarejestrować się na stronie http://love-me-green.plzapisać do newslettera i uzupełnić swój profil o dane do wysyłki- to wystarczy. Więcej informacji na fanpagu firmy na Facebooku. Promocja trwa do 15.06.2013, chyba, że wcześniej zostanie wyczerpany zapas próbek

Darmowe próbki Love Me Green


Darmowe próbki Yves Rocher                                                                                                   
Należy napisać maila z prośbą o przesłanie bezpłatnych próbek  kosmetyków oraz podać rodzaj swojej cery na adres: bok@yves-rocher.com.pl

Darmowe próbki Yves Rocher

                                                                                     
Darmowa próbka Gillette PRO 3 w 1 Instant Hydration                                                             
Należy się zarejestrować i wypełnić formularz:
http://www.everydayme.pl

Darmowa próbka Gillette PRO 3 w 1 Hydration


Darmowa próbka kremu Sudocrem                                                                                           
Należy napisać maila z prośbą o przesłanie bezpłatnej próbki na adres: office@genexo.pl                                                                         
Darmowa próbka Sudocremu


Darmowa próbka kosmetyków Johnson's Baby                                                                          
https://www.johnsonsbaby.com.pl/products,zamow.html

Darmowa próbka Johnson's Baby


Darmowe próbki kosmetyków firmy Medacol (do 07.04.2013 do godz. 24.00)                             
Należy napisać maila z prośbą o przesłanie bezpłatnych próbek na adres: info@medacol.pl

Darmowe próbki Medacol

Darmowa próbka o.b.                                                                                                               
https://www.myob.pl/ob-products/obprocomfort?free_ob_sample=true

Darmowa próbka o.b.

Darmowa próbka kremu CC L'oreal                                                                                         
http://www.loreal-paris.co.uk/cc-cream/sample-register.aspx

Darmowa próbka pasty do zębów Colgate Sensitive Pro-Relie                                                   
http://www.colgatesensitiveprorelief.com.pl/request_sample        

Darmowe próbki- Znajdź swój ideał z Vichy                                                                             
Wystarczy udać się do dowolnej apteki z listy i poprosić o zestaw darmowych próbek. Żadne zakupy nie są wymagane- wystarczy iść i wziąć:)
Lista aptek objętych akcją:
http://poland.vichy.pl/sections/nowosci-i-konkursy/test-przyjemnosci/doc/Apteki.pdf 

Niekosmetycznie ;P

Darmowa próbka Douwe Egberts- dla kawoszy :)                                                                      
http://dlawtajemniczonych.pl/

Darmowa próbka Cafe Mon Amur- dla kawoszy :)                                                                     
http://www.cafecreator.pl/order_sample_of_coffee.php

Darmowa próbka kapsułek Artro Protect Classic                                                                       
http://www.artroprotect.pl/index.php?page=probka

Darmowe próbki kosmetyków i leków firmy Miralex                                                              http://feminum.pl/#!prettyPhoto[iframe]/0/ 

Jak ktoś, chce darmową samochodową mapę polski                                                                 
http://www.klub.k2.com.pl/index.php?option=com_k2mapa&Itemid=103

41 komentarzy:

  1. o, fajnie, że o tym napisałaś :) zamówiłam próbkę L'Oreala CC :) może przyjdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, żeby inni mogli też skorzystać. Pisali, że w przeciągu kilku tygodni dojdzie, więc pewnie dostaniemy ;)

      Usuń
  2. uwielbiam otrzymywać próbki kosmetyków ;) po co kupować w ciemno cały produkt, aby się później ewentualnie rozczarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również skuszę się na próbeczki od L'Oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja skusiłam się także na próbki firmy Medacol, bo naprawdę ciekawie się zapowiadają ;)

      Usuń
  4. Oo, zaraz zamówię próbkę L'Oreal
    A Medacol już nie wysyła próbek, takie podali info na swojej stronie i facebooku. Ja na szczęście zamówiłam wcześniej i czekam na przesyłkę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbki Medacol zamówiłam na dniach i dostałam maila, że mi wyślą ;)

      Usuń
    2. Sprawdziłam- jeszcze dziś do 24.00 można zamówić :)

      Usuń
  5. Ja tez dostalam info od Medacolu, ze wysla mi probki, ale zglosilam sie 4 kwietnia. Czasami tak jest ze akcje probkowe i inne tego typu są wczesniej zakańczane przez firmy, poniewaz zainteresowanie zazwyczaj jest ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Na FB Firmy chwilkę temu patrzyłam, to napisali, że do 07.04.2013 do godz. 24.00 można, więc trzeba próbować może się jeszcze uda ;)

      Usuń
  6. Skuszę się na coś na pewno ;) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) Cieszę się, że wpis się przydał ;)

      Usuń
  7. naprawdę fajny pomysł na posta;)!
    na pewno skorzytsam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za post. Mam nadzieję, że próbki do mnie przyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Do mnie już część przyszła, więc i do Ciebie powinny przyjść ;)

      Usuń
  9. Dzięki za info, może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ;p O jak fajnie, już piszę i mam nadzieje że dostanę kilka próbeczek

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja skorzystałam z kilku :D

    Zapraszam:
    http://candy-rozdania-konkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :) Już u Ciebie byłam- dzięki za info o moim rozdaniu :*

      Usuń
  12. Fajna sprawa :) Też bardzo często zamawiam próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za przydatny post :-).
    Z przyjemnością obserwuję Koleżankę z Malinowego Klubu i pozdrawiam!:-)
    http://kosmetycznastudnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo:) Dzięki i pozdrawiam również :)

      Usuń
  14. a trzeba płacić za przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  15. W formularzu z J&J ile próbek zaznaczyłaś ? 1 ? czy wszystkie 3 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaznaczyłam 4 i tyle otrzymałam. Teraz jak widzę można tylko 3. Ile zaznaczysz, tyle Ci wyślą ;)

      Usuń
  16. Ja wczoraj wypełniłam formularz Love Me Green.
    Ciekawe, czy jeszcze coś do mnie dotrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wyczerpaniu limitu firma miała informować na FB, a skoro takiej informacji jeszcze dziś nie było, to myślę, że spokojnie powinnyśmy dostać próbki :)

      Usuń
  17. Niestety odpisali mi, że limit darmowych próbek Sudocrem już na ten rok wyczerpali :(

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nie było próbek z LRP ale za to z Vichy cały katalog, więc wzięłam dwa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam okazję skorzystać z próbek Johnson baby ;) i jestem bardzo zadowolona !

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jeszcze w maju na tą mapę samochodowa się skusiłam, i cisza >.>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też baaardzo długo na nią czekałam, ale w końcu się doczekałam ;)

      Usuń
    2. doszły w końcu :) byłam w szoku, bo przyszły 3 mapy - każda w osobnym liście ^^

      Usuń
    3. ja dostałam dwie również w osobnej kopercie, znajomi także dostali podwójnie- dzień po dniu, aż się boję teraz do skrzynki zaglądać ;) Jak widać za każdy miesiąc oczekiwania mapa gratis ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie. Staram się odwiedzać każdego, więc proszę nie spamujcie! Dodawanie linków nie związanych z tematem posta i reklam nie jest mile widziane i każdy komentarz tego typu będzie usuwany.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...