Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 września 2013

Każda rada mile widziana :)

Staram się stopniowo wywalać stare zdjęcia, dodawać lepsze. Cosik tam zmieniać w grafice jak macie jakieś sugestie, co by tu zmienić to proszę piszcie :)

Wezmę sobie do przemyślunku wszystkie komentarze, ale nie obiecuję, ze do wszystkich się zastosuję, bo tak już mam za co z góry przepraszam ;P

Jaki kolor jest lepszy na podkreślenia i składniki- fiolet, czy brudny róż/ brzoswinia?


Składniki:                                                                                                                             
  •  2 łczubate łyżeczki kakao
  • 1 łyżeczka  miodu
  •  kilka kropel dowolnego oleju (np. lnianego, arganowego, oliwy z oliwek, mogą być wyciśnięte kapsułki witaminą A+E / Dermogal)
  • mleko- do uzyskania odpowiedniej konsystencji 
Butylparaben- konserwant pochodzenia chemicznego,  posiada podobne właściwości co methylparaben 
Isobutylparaben- pochodzenia chemicznego,  posiada podobne właściwości co methylparaben 
Phenoxyethanol(fenoksyetanol)- konserwant pochodzenia chemicznego o mocno kwiatowym zapachu. Najczęściej używana jako substancja rozpuszczająca dla innych konserwantów (parabeny) lub wspomagająca ich działanie (methyldibromo glutaronitrile).

 CZY TAKI?

                                                         Składniki:                                                                

  •  2 łczubate łyżeczki kakao
  • 1 łyżeczka  miodu
  •  kilka kropel dowolnego oleju (np. lnianego, arganowego, oliwy z oliwek, mogą być wyciśnięte kapsułki witaminą A+E / Dermogal)
  • mleko- do uzyskania odpowiedniej konsystencji
Butylparaben- konserwant pochodzenia chemicznego,  posiada podobne właściwości co methylparaben 
Isobutylparaben- pochodzenia chemicznego,  posiada podobne właściwości co methylparaben 
Phenoxyethanol(fenoksyetanol)- konserwant pochodzenia chemicznego o mocno kwiatowym zapachu. Najczęściej używana jako substancja rozpuszczająca dla innych konserwantów (parabeny) lub wspomagająca ich działanie (methyldibromo glutaronitrile).
Z góry Wam dziękuję i miłego wieczoru życzę






17 komentarzy:

  1. ja nie wiem także nie podpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już tyle pomysłów miałam i wypadkowa taka sama ;)

      Usuń
  2. z podkreśleniem podoba mi się bardziej wariant numer 1 :D bo ja lubie fiolet :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym wybrała fiolet, tekst jest lepiej widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, kocham fiolet więc jak dla mnie +7 dla fioletu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hm, mnie chyba bardziej pasuje pierwsza wersja, choć z kolei druga jest wyraźniejsza;)
    eh pewnie nie pomogłam;)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet jest bardziej widoczny.

    majowa-mama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie fioletowy:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie. Staram się odwiedzać każdego, więc proszę nie spamujcie! Dodawanie linków nie związanych z tematem posta i reklam nie jest mile widziane i każdy komentarz tego typu będzie usuwany.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...